Pages

Heart


Tuesday, September 27, 2011

DEAR


Dear..
Aku mencintaimu,
Lebih dari kau ketahuinya,
Cinta di jiwa ku alirkan,
Dengan penuh cambahan rasa,
Apakah kau juga sama?..

Dear..
Aku tak mengharap,
Kau taburi cinta kita
Dengan janji dan kata-kata,
Kerana jika tersalah bicara,
Musnah segala impi yang dicita..

Dear..
Kebelakangan itu,
Kau sibuk tanpa menghiraukan masa,
Aku kau tinggalkan seketika,
Tahukah kau apa ku rasa?
Sunyi menikam jiwa,
Hanya mampu diam kan sahaja..

Dear..
Suatu hari,
Cinta kita diuji jua,
Salah faham diantara kita,
Kau tak hiraukan penjelasan nya,
Bertelingkahan berlaku
Tanpa ada penyelesaian,
Kau biarkan dengan persoalan,
Lalu aku tertanya tanya,
Cintamu masih lagikah aku punya
Sehingga kini,
Jawapannya tak ku ketahui jua..

Dear..
Seandainya telah tertulis,
Kita bukan ditakdirkan bersama,
Ingatilah,
Cinta yang penah tersisa,
Biar menjadi kenangan abadi antara kita,
Hatiku yang diberi ESA,
kau penyentuhnya,
Kerana kau pemilik pertama cinta..



OK...pic nie ade kaitan ker..? humm..?????

No comments:

Post a Comment