Pages

Heart


Thursday, March 24, 2011

"KEKECEWAAN MOHON KEMAAFAN"


Pada masa ini..satu persatu di ingatan kalbu, ku kecewa denganmu...
kau telah memutuskan hubungan kita.. yang telah terjalin setelah sekian lama..
Mengapa semua ini berlaku..
Apa salahku hingga semua ini terjadi....


Aku...
aku telah mendapat pelbagai pengalaman,
yang akan menjadi panduan untukku,
pada masa hadapan..
Ku bersyukur ke hadrat ilahi,
Dia memberi ku petunjuk, untuk aku melupakanmu....



Aku d0akan kau bahagia..
Ku tahu hubungan kita telah berakhir..
Kau bukan milikku selamanya..
Ku tak tahu apa yang akan berlaku padamu dan
aku takkan ambil peduli..
Kau yang menghancurkannya..
Ku setia padamu tapi kau berpaling tadah..
Ku d0akan kau bahagia selamanya bersama sidia..

Terima kasih kerana jadi temanku
walaupun hanya seketika........



P/S: "Y0u have t0 kiss a l0t 0f fr0g t0 find y0ur PriNce....!"

No comments:

Post a Comment